Ürün Filtrele

Kategorisi
Marka
Model Kodu
Volt
Pervane
Voltaj
Motor Gücü
İtme Gücü
Uygun Tekne Boyutu
Gramaj
Ağırlık - Kg@100m
Renk
Fiyat

Tekne Ve Yat Malzemeleri

"Tekne ve yat malzemeleri" denildiğinde, deniz araçları için gerekli olan çeşitli donanımlar, aksesuarlar ve bakım ürünleri,

632.62  (759.14  Kdv dahil)

Bakım ve Onarım Ürünleri,Pas Gidericiler ve Pas Önleyiciler, Boyalar ve Vernikler, Sızdırmazlık Malzemeleri, Yağlar ve Gresler, Temizlik Ürünleri, Güverte Temizleyiciler, Cam Temizleyiciler, Tuvalet ve Tank Temizleyiciler, Deniz Tipi Yapıştırıcılar,Fiberg

Stokta
+
Teklif Al

1,701.52  (2,041.82  Kdv dahil)

Bakım ve Onarım Ürünleri,Pas Gidericiler ve Pas Önleyiciler, Boyalar ve Vernikler, Sızdırmazlık Malzemeleri, Yağlar ve Gresler, Temizlik Ürünleri, Güverte Temizleyiciler, Cam Temizleyiciler, Tuvalet ve Tank Temizleyiciler, Deniz Tipi Yapıştırıcılar,Fiberg

Stok Sorunuz

2,574.09  (3,088.91  Kdv dahil)

Bakım ve Onarım Ürünleri,Pas Gidericiler ve Pas Önleyiciler, Boyalar ve Vernikler, Sızdırmazlık Malzemeleri, Yağlar ve Gresler, Temizlik Ürünleri, Güverte Temizleyiciler, Cam Temizleyiciler, Tuvalet ve Tank Temizleyiciler, Deniz Tipi Yapıştırıcılar,Fiberg

Stokta
+
Teklif Al

1,003.46  (1,204.15  Kdv dahil)

Temizlik Gereçleri, Yüzey Temizlik Ürünleri, Fırçalar ve Süngerler, Pas ve Leke Çıkarıcılar, Kumaş Temizleme Ürünleri, Parlatıcılar ve Koruyucular, Elektrikli Temizlik Aletleri, Temizlik Bezi ve Mikrofiber Bezler ve daha birçok çeşit yat ve tekne temizlik

Stokta
+
Teklif Al

3,260.19  (3,912.23  Kdv dahil)
çıpa, vmarine

Deniz çıpasının tarihi oldukça eskidir ve denizciliğin temel unsurlarından biridir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.

Stokta
+
Teklif Al

6,552.22  (7,862.66  Kdv dahil)
çıpa, Force

Deniz çıpasının tarihi oldukça eskidir ve denizciliğin temel unsurlarından biridir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.

Stokta
+
Teklif Al

9,812.41  (11,774.89  Kdv dahil)
çıpa, Force

Deniz çıpasının tarihi oldukça eskidir ve denizciliğin temel unsurlarından biridir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.

Stokta
+
Teklif Al

1,636.62 
çıpa, Force
Deniz çıpasının tarihi oldukça eskidir ve denizciliğin temel unsurlarından biridir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.
Stokta
+
Teklif Al

2,454.73  (2,945.68  Kdv dahil)
çıpa, Force

Deniz çıpasının tarihi oldukça eskidir ve denizciliğin temel unsurlarından biridir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.

Stokta
+
Teklif Al

28,414.68  (34,097.62  Kdv dahil)
çıpa

Deniz çıpasının tarihi oldukça eskidir ve denizciliğin temel unsurlarından biridir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.

Stokta
+
Teklif Al

8,885.75  (10,662.90  Kdv dahil)
çıpa, Force

Deniz çıpasının tarihi oldukça eskidir ve denizciliğin temel unsurlarından biridir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.

Stokta
+
Teklif Al

11,813.40  (14,176.08  Kdv dahil)
Admiralti çıpa, Forttress
Maksimum gerilme direnci için birinci sınıf manganez çelikten üretilmiştir. Eşsiz profili ve dengeli ucuyla kendiliğinden dibe saplanır. Düşük ağırlık merkezi ve özel geometrisi Delta Çıpanın hızlıca sabitlenmesini sağlar. Çıpalar gemilerin teknelerin yatların su üzerinde sabit kalmasını sağlamak için kullanılan bir araçtır. Genellikle metalden yapılmış ve ağırlığı ile dibe batacak şekilde tasarlanmıştır. Gemiler demir veya çelik çıpalar kullanarak, rüzgar ve akıntılara karşı sabitlenir. Çıpanın çalışabilmesi için dibe inmesi ve orada tutunması gerekir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.
Stokta
+
Teklif Al

98,189.31  (117,827.17  Kdv dahil)
çıpa, Forttress
Maksimum gerilme direnci için birinci sınıf manganez çelikten üretilmiştir. Eşsiz profili ve dengeli ucuyla kendiliğinden dibe saplanır. Düşük ağırlık merkezi ve özel geometrisi Delta Çıpanın hızlıca sabitlenmesini sağlar. Çıpalar gemilerin teknelerin yatların su üzerinde sabit kalmasını sağlamak için kullanılan bir araçtır. Genellikle metalden yapılmış ve ağırlığı ile dibe batacak şekilde tasarlanmıştır. Gemiler demir veya çelik çıpalar kullanarak, rüzgar ve akıntılara karşı sabitlenir. Çıpanın çalışabilmesi için dibe inmesi ve orada tutunması gerekir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.
Stokta
+
Teklif Al

109,504.10  (131,404.92  Kdv dahil)
çıpa, Forttress

Maksimum gerilme direnci için birinci sınıf manganez çelikten üretilmiştir. Eşsiz profili ve dengeli ucuyla kendiliğinden dibe saplanır. Düşük ağırlık merkezi ve özel geometrisi Delta Çıpanın hızlıca sabitlenmesini sağlar. Çıpalar gemilerin teknelerin yatların su üzerinde sabit kalmasını sağlamak için kullanılan bir araçtır. Genellikle metalden yapılmış ve ağırlığı ile dibe batacak şekilde tasarlanmıştır. Gemiler demir veya çelik çıpalar kullanarak, rüzgar ve akıntılara karşı sabitlenir. Çıpanın çalışabilmesi için dibe inmesi ve orada tutunması gerekir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir

Stokta
+
Teklif Al

27,232.19  (32,678.63  Kdv dahil)
çıpa, Forttress

Maksimum gerilme direnci için birinci sınıf manganez çelikten üretilmiştir. Eşsiz profili ve dengeli ucuyla kendiliğinden dibe saplanır. Düşük ağırlık merkezi ve özel geometrisi Delta Çıpanın hızlıca sabitlenmesini sağlar. Çıpalar gemilerin teknelerin yatların su üzerinde sabit kalmasını sağlamak için kullanılan bir araçtır. Genellikle metalden yapılmış ve ağırlığı ile dibe batacak şekilde tasarlanmıştır. Gemiler demir veya çelik çıpalar kullanarak, rüzgar ve akıntılara karşı sabitlenir. Çıpanın çalışabilmesi için dibe inmesi ve orada tutunması gerekir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.

Stokta
+
Teklif Al

40,464.74  (48,557.69  Kdv dahil)
çıpa, Forttress

Maksimum gerilme direnci için birinci sınıf manganez çelikten üretilmiştir. Eşsiz profili ve dengeli ucuyla kendiliğinden dibe saplanır. Düşük ağırlık merkezi ve özel geometrisi Delta Çıpanın hızlıca sabitlenmesini sağlar. Çıpalar gemilerin teknelerin yatların su üzerinde sabit kalmasını sağlamak için kullanılan bir araçtır. Genellikle metalden yapılmış ve ağırlığı ile dibe batacak şekilde tasarlanmıştır. Gemiler demir veya çelik çıpalar kullanarak, rüzgar ve akıntılara karşı sabitlenir. Çıpanın çalışabilmesi için dibe inmesi ve orada tutunması gerekir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir

Stokta
+
Teklif Al

50,475.44  (60,570.53  Kdv dahil)
çıpa, Forttress
Maksimum gerilme direnci için birinci sınıf manganez çelikten üretilmiştir. Eşsiz profili ve dengeli ucuyla kendiliğinden dibe saplanır. Düşük ağırlık merkezi ve özel geometrisi Delta Çıpanın hızlıca sabitlenmesini sağlar. Çıpalar gemilerin teknelerin yatların su üzerinde sabit kalmasını sağlamak için kullanılan bir araçtır. Genellikle metalden yapılmış ve ağırlığı ile dibe batacak şekilde tasarlanmıştır. Gemiler demir veya çelik çıpalar kullanarak, rüzgar ve akıntılara karşı sabitlenir. Çıpanın çalışabilmesi için dibe inmesi ve orada tutunması gerekir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.
Stokta
+
Teklif Al

8,821.70  (10,586.04  Kdv dahil)
çıpa, Forttress

Maksimum gerilme direnci için birinci sınıf manganez çelikten üretilmiştir. Eşsiz profili ve dengeli ucuyla kendiliğinden dibe saplanır. Düşük ağırlık merkezi ve özel geometrisi Delta Çıpanın hızlıca sabitlenmesini sağlar. Çıpalar gemilerin teknelerin yatların su üzerinde sabit kalmasını sağlamak için kullanılan bir araçtır. Genellikle metalden yapılmış ve ağırlığı ile dibe batacak şekilde tasarlanmıştır. Gemiler demir veya çelik çıpalar kullanarak, rüzgar ve akıntılara karşı sabitlenir. Çıpanın çalışabilmesi için dibe inmesi ve orada tutunması gerekir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir

Stokta
+
Teklif Al

80,315.79  (96,378.95  Kdv dahil)

Maksimum gerilme direnci için birinci sınıf manganez çelikten üretilmiştir. Eşsiz profili ve dengeli ucuyla kendiliğinden dibe saplanır. Düşük ağırlık merkezi ve özel geometrisi Delta Çıpanın hızlıca sabitlenmesini sağlar. Çıpalar gemilerin teknelerin yatların su üzerinde sabit kalmasını sağlamak için kullanılan bir araçtır. Genellikle metalden yapılmış ve ağırlığı ile dibe batacak şekilde tasarlanmıştır. Gemiler demir veya çelik çıpalar kullanarak, rüzgar ve akıntılara karşı sabitlenir. Çıpanın çalışabilmesi için dibe inmesi ve orada tutunması gerekir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir

Stokta
+
Teklif Al

6,328.61  (7,594.33  Kdv dahil)
çıpa, Fortress

Maksimum gerilme direnci için birinci sınıf manganez çelikten üretilmiştir. Eşsiz profili ve dengeli ucuyla kendiliğinden dibe saplanır. Düşük ağırlık merkezi ve özel geometrisi Delta Çıpanın hızlıca sabitlenmesini sağlar. Çıpalar gemilerin teknelerin yatların su üzerinde sabit kalmasını sağlamak için kullanılan bir araçtır. Genellikle metalden yapılmış ve ağırlığı ile dibe batacak şekilde tasarlanmıştır. Gemiler demir veya çelik çıpalar kullanarak, rüzgar ve akıntılara karşı sabitlenir. Çıpanın çalışabilmesi için dibe inmesi ve orada tutunması gerekir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.

Stokta
+
Teklif Al

67,351.73  (80,822.08  Kdv dahil)
çıpa, Fortress

Maksimum gerilme direnci için birinci sınıf manganez çelikten üretilmiştir. Eşsiz profili ve dengeli ucuyla kendiliğinden dibe saplanır. Düşük ağırlık merkezi ve özel geometrisi Delta Çıpanın hızlıca sabitlenmesini sağlar. Çıpalar gemilerin teknelerin yatların su üzerinde sabit kalmasını sağlamak için kullanılan bir araçtır. Genellikle metalden yapılmış ve ağırlığı ile dibe batacak şekilde tasarlanmıştır. Gemiler demir veya çelik çıpalar kullanarak, rüzgar ve akıntılara karşı sabitlenir. Çıpanın çalışabilmesi için dibe inmesi ve orada tutunması gerekir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.

Stokta
+
Teklif Al

9,205.25  (11,046.30  Kdv dahil)
çıpa, Fortress

Maksimum gerilme direnci için birinci sınıf manganez çelikten üretilmiştir. Eşsiz profili ve dengeli ucuyla kendiliğinden dibe saplanır. Düşük ağırlık merkezi ve özel geometrisi Delta Çıpanın hızlıca sabitlenmesini sağlar. Çıpalar gemilerin teknelerin yatların su üzerinde sabit kalmasını sağlamak için kullanılan bir araçtır. Genellikle metalden yapılmış ve ağırlığı ile dibe batacak şekilde tasarlanmıştır. Gemiler demir veya çelik çıpalar kullanarak, rüzgar ve akıntılara karşı sabitlenir. Çıpanın çalışabilmesi için dibe inmesi ve orada tutunması gerekir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.

Stokta
+
Teklif Al

14,498.27  (17,397.92  Kdv dahil)
çıpa, Forttress
Maksimum gerilme direnci için birinci sınıf manganez çelikten üretilmiştir. Eşsiz profili ve dengeli ucuyla kendiliğinden dibe saplanır. Düşük ağırlık merkezi ve özel geometrisi Delta Çıpanın hızlıca sabitlenmesini sağlar. Çıpalar gemilerin teknelerin yatların su üzerinde sabit kalmasını sağlamak için kullanılan bir araçtır. Genellikle metalden yapılmış ve ağırlığı ile dibe batacak şekilde tasarlanmıştır. Gemiler demir veya çelik çıpalar kullanarak, rüzgar ve akıntılara karşı sabitlenir. Çıpanın çalışabilmesi için dibe inmesi ve orada tutunması gerekir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.
Stokta
+
Teklif Al

22,706.28  (27,247.54  Kdv dahil)
çıpa, Fortress

Maksimum gerilme direnci için birinci sınıf manganez çelikten üretilmiştir. Eşsiz profili ve dengeli ucuyla kendiliğinden dibe saplanır. Düşük ağırlık merkezi ve özel geometrisi Delta Çıpanın hızlıca sabitlenmesini sağlar. Çıpalar gemilerin teknelerin yatların su üzerinde sabit kalmasını sağlamak için kullanılan bir araçtır. Genellikle metalden yapılmış ve ağırlığı ile dibe batacak şekilde tasarlanmıştır. Gemiler demir veya çelik çıpalar kullanarak, rüzgar ve akıntılara karşı sabitlenir. Çıpanın çalışabilmesi için dibe inmesi ve orada tutunması gerekir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.

Stokta
+
Teklif Al

3,643.74  (4,372.49  Kdv dahil)
çıpa, Forttress
Maksimum gerilme direnci için birinci sınıf manganez çelikten üretilmiştir. Eşsiz profili ve dengeli ucuyla kendiliğinden dibe saplanır. Düşük ağırlık merkezi ve özel geometrisi Delta Çıpanın hızlıca sabitlenmesini sağlar. Çıpalar gemilerin teknelerin yatların su üzerinde sabit kalmasını sağlamak için kullanılan bir araçtır. Genellikle metalden yapılmış ve ağırlığı ile dibe batacak şekilde tasarlanmıştır. Gemiler demir veya çelik çıpalar kullanarak, rüzgar ve akıntılara karşı sabitlenir. Çıpanın çalışabilmesi için dibe inmesi ve orada tutunması gerekir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.
Stokta
+
Teklif Al

336,183.33  (403,420.00  Kdv dahil)
çıpa, Forttress

Maksimum gerilme direnci için birinci sınıf manganez çelikten üretilmiştir. Eşsiz profili ve dengeli ucuyla kendiliğinden dibe saplanır. Düşük ağırlık merkezi ve özel geometrisi Delta Çıpanın hızlıca sabitlenmesini sağlar. Çıpalar gemilerin teknelerin yatların su üzerinde sabit kalmasını sağlamak için kullanılan bir araçtır. Genellikle metalden yapılmış ve ağırlığı ile dibe batacak şekilde tasarlanmıştır. Gemiler demir veya çelik çıpalar kullanarak, rüzgar ve akıntılara karşı sabitlenir. Çıpanın çalışabilmesi için dibe inmesi ve orada tutunması gerekir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.

Stokta
+
Teklif Al

4,640.98  (5,569.18  Kdv dahil)
çıpa, Fortress

Maksimum gerilme direnci için birinci sınıf manganez çelikten üretilmiştir. Eşsiz profili ve dengeli ucuyla kendiliğinden dibe saplanır. Düşük ağırlık merkezi ve özel geometrisi Delta Çıpanın hızlıca sabitlenmesini sağlar. Çıpalar gemilerin teknelerin yatların su üzerinde sabit kalmasını sağlamak için kullanılan bir araçtır. Genellikle metalden yapılmış ve ağırlığı ile dibe batacak şekilde tasarlanmıştır. Gemiler demir veya çelik çıpalar kullanarak, rüzgar ve akıntılara karşı sabitlenir. Çıpanın çalışabilmesi için dibe inmesi ve orada tutunması gerekir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.

Stokta
+
Teklif Al

45,450.91  (54,541.09  Kdv dahil)
çıpa, Fortress

Maksimum gerilme direnci için birinci sınıf manganez çelikten üretilmiştir. Eşsiz profili ve dengeli ucuyla kendiliğinden dibe saplanır. Düşük ağırlık merkezi ve özel geometrisi Delta Çıpanın hızlıca sabitlenmesini sağlar. Çıpalar gemilerin teknelerin yatların su üzerinde sabit kalmasını sağlamak için kullanılan bir araçtır. Genellikle metalden yapılmış ve ağırlığı ile dibe batacak şekilde tasarlanmıştır. Gemiler demir veya çelik çıpalar kullanarak, rüzgar ve akıntılara karşı sabitlenir. Çıpanın çalışabilmesi için dibe inmesi ve orada tutunması gerekir. Çıpa çeşitleri, tasarımları ve boyutları gemi yat ve teknelerin türüne ve ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir.

Stokta
+
Teklif Al

335.50  (402.60  Kdv dahil)

Yelkenleri açıp kapatmak için kullanılan ipler. Ana halat, jib halatı ve diğer kontrol halatları. Yelkenlerin yönünü değiştirmek için kullanılan parçalar. Rüzgarsız veya düşük rüzgarlı durumlarda manevra yapmak için.

Stokta
+
Teklif Al

479.92  (575.90  Kdv dahil)

Yelkenleri açıp kapatmak için kullanılan ipler. Ana halat, jib halatı ve diğer kontrol halatları. Yelkenlerin yönünü değiştirmek için kullanılan parçalar. Rüzgarsız veya düşük rüzgarlı durumlarda manevra yapmak için

Stokta
+
Teklif Al

479.92  (575.90  Kdv dahil)

Yelken halatları, yelkenlerin hareket ettirilmesi ve sabitlenmesi için kullanılan çeşitli iplerdir. Genellikle polyester, naylon veya polipropilen gibi dayanıklı ve hafif malzemelerden yapılır. Bu malzemeler suya ve güneş ışığına karşı dirençlidir..

Stokta
+
Teklif Al

68,322.54  (81,987.05  Kdv dahil)

Marin romörk, botları, yatları veya diğer su taşıtlarını taşımak için özel olarak tasarlanmış bir romörk türüdür. Bu romörkler, suya iniş ve çıkarma işlemlerini kolaylaştırmak için çeşitli özellikler taşır.

Stokta
+
Teklif Al